сряда, 10 февруари 2010 г.

Една несподелена любов

Не знам от къде да започна. Всичко, което ще кажа ще прозвучи или много тъпо, или много странно. Самата аз съм объркана и се чувствам много странно.
Не знам какво чувствам, какво искам и дали изобщо трябва да го искам. Сякаш всичко, което се върти около мен не е истинско, сякаш хората не същестуват, сякаш птичките не чуроликат и цветята не цъвтят. И всеки път се питам защо? И всеки път не мога да си отговоря.
Всичко можеше да е различно, всичко това можеше да е реално и да съществува. Птичките можеха да чулоликат и вяка сутрин да ме будят, а аромата на цветя да прави денят ми по-красив и по-щастилив. Самата аз щях да се чувствам по-добре, но не всичко е така,както ние го желаем.
Несподелената любов е чувство, което аз не разбирам, защо трябва да има несподелена любов. Не искам много от живота само да изживеея една дълга, красива и споделена любов с човека, когото обичам, а не с човека когото трябва да обичам. Знам, че любовта не трябва да се преследва, тя трябва да е плод на взаймо желание.
Не съжалявам за нищо, което съм направила в моя живот. И искам да продължа аз да избирам. Искам да съм с човека, когото сърцето ми избра.
Защо винаги когато искам нещо или няма да го имам, или то изчезва изпарява се във вечността и оставя белег в сърцето ми завинаги.
Това са чувствата на НЕСПОДЕЛЕНАТА ЛЮБОВ.
Болката на моето сърце!!!

2 коментара:

  1. Любовта не означава да обичаш само някой мъж. Любовта е да обичаш всичко около себе си и най-вече себе си. Любовта е красивите планини, птичките, цветята, въздуха, водата...любовта е на всякъде около теб. Огледай се и ще я видиш. Не чакай някой мъж да ти каже колко си красива - казвай си го сама всяка сутрин, защото ти наистина си красива. Пожелай я...няма начин да не дойде...тя винаги откликва. Представи си я..тя е тук...само я поискай и ще видиш, че тя е навсякъде около теб :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей Любов, много ти благодаря за коментара и хубавите думи. Ти ме накара да се замисля. Имам чувството, че ти ме познаваш пък аз не, което е много странно. Знам, че любовта не е само да обичаш някой мъж, тя е на всякаде, но може би не съм обгърната достатъчно с нея и тя наистина ми липсва. Трябва да се отърва от тази моя несподелена любов, за да позная истинската, защото аз заслужавам да бъда щастлива за всичи тези години, в които съм тая тази несподелена болка в сърцето си. Благодаря ти отново :)

    ОтговорИзтриване