четвъртък, 18 февруари 2010 г.

Откровение

Всеки ден осъзнавам, че живота ми няма смисъл. Ще си остана едно голямо дете, дете с мечти, които никога няма да се сбъднат. Живея в един измислен свят, свят, който съм си изградила сама. Мислех си, че ще бъда щастлива, но уви не съм.
Не искам много от живота, само да съм щастлива и да срещна човека, който ще ми пасне. Бях сигурна, че съм го срещнала, но съм се лъгала през цялото време. Забравих, че в този скапан живот има и съществува несподелената любов, забравих, че сърцето ми избра грешния път, забравих, че съм заложница на собствена си съдба просто забравих. Но не забравих да наранявам хората, които ме обичат. Не искам да е така, защо винаги наранявам човека, който ме обича, не мога ли да си кажа това е човекът, който те обича и точка.
Чак сега осъзнавам, че се влюбих в една измислица, наричам влюбването си измислица не случайно. Аз сама реших, че мога да го обичам. Но забравих, че той няма да ми даде шанс да го обичам и ме приема като приятел, и никога няма да гледа на мен с други очи. Обичам го дори да зная, че е грешка.
Всеки ден се убеждавам, че да обичаш значи да боли. Питам се дали тази болка може да спре. Но вместо да спира, тя все повече и повече се увеличава и кара сърцето ми да страда. Любовта е хубава, само тогава, когато е възможна и споделена.
Надявам се някой ден, ама наистина някой ден да осъзная, че съм се влюбила в една голяма измислица. Ще отворя нова страница в моя живот, ще гледам на живота с други очи. Няма да се подавам на изкушението, ще се опитам да бъда поне малко щастлива и да забравя човека, в които съм се влюбила. Има само един проблем щастлива съм, когато е до мен. Само ти, моя недовършена и незапочваща любов, можеш да ме научиш да те забравя. За мен любовта е свято нещо затова, не искам да съм част от недовършени и незапочващи неща, но как може нещо да завърши преди да е започнало, няма как.
Не исках много от теб, само да ме разбереш, но ти и това не пожела. Ти дори не ме попита какво тая в сърцето си. Опитвам се да те забравя, но знам, че ще ми бъде много трудно. Как да кажа на сърцето си да те забрави, как? Всеки път се боря с него искам да не те познавам, искам да си само един кошмар. Но ти не си кошмар, нито измислица, ти съществуваш и си в сърцето ми. Ако можех да върна времето назад отново бих се влюбила в теб, макар че знам че си грешка.
Научи ме да те забравя, да си ми безразличен, научи ме. Всеки път си казвам, ще те забравя и всеки път не го правя.
Ти сложи край, когато аз се опитвах да сложа началото. Сега е време и аз да сложа край и да забравя, че някога исках да сложа началото. Трябва да поправя тази грешка.
Пожелавам ти да бъдеш щастлив, а на мен си пожелавам да не страдам за теб, да те забравя и да те гледам с безразличие както ме гледаш ти. Макар че знам любовта не се лекува със забрава.
Една приятелка ми каза "Ти си отворена книга и всеки може да те чете, даже и да не иска". В началото не се замислих над думите й, просто се засмях. Но сега като се замисля излиза, че съм "отворена" книга и всеки, който пожелая може да ме чете, когато си пожелае. Четете ме, ще откриете, че не съм толкова щастлива, колкото изглеждам.
Дано някои хубав ден тази "книга" попадне в ръцете ти, и да бъдеш откровен към нея, и да й кажеш какво мислиш и какво криеш в сърцето си. Осмели се, така ще ми бъде по-лесно да те забравя и ще се опитам да оправя живота си. Осмели се....

Няма коментари:

Публикуване на коментар